ייעוץ חינם
קידום אתרים

קידום אתרים - קידום ממומן

קידום אתרים ממומן, כשמו כן הוא, הוא קידום אתר העסק שלכם באמצעות כסף באפיקי הפרסום השונים.

קידום אתרים ממומן לרב בא בקנה מידה אחד עם פרסום בגוגל באיזור הממומן. לוח התוצאות בגוגל מחולק ל-3 חלקים: לוח התוצאות המרכזי-אמצעי, התוצאות בראש העמוד והתוצאות בצידו השמאלי של העמוד:

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים אורגני מאפשר לעסק שלך להתקדם בלוח התוצאות האורגני, המרכזי. אין קשר בין לוח התוצאות הממומן ללוח האורגני, ויתרה מכך, קידום אתרים ממומן לא משפיע על קידום אתרכם בפועל, אלא על כמות הכניסות ומידת החשיפה שלכם. זהו כלל שחשוב להכיר ולהבין היטב.


קידום אתרים

אז איך מפרסמים?

קידום אתרים ממומן לרב מתבצע בלוח התוצאות של גוגל באמצעות קמפיין Google AdWords, כך שמשלמים עבור כל קליק שמבצע גולש במטרה להגיע לאתרכם מלוח התוצאות.

לא כל כניסה גורמת לגולש לרכוש באתרכם או ליצור קשר, אבל כל לחיצה על קישור וכניסה לאתרכם עולה לכם כסף. התעריף נקבע בהתאם לתחרות, לקהל היעד ולפרמטרים נוספים.

כמו כן, ניתן להשתמש בשיטה זו לפרסום באתרים אחרים כגון: פייסבוק, יוטיוב וכדומה. אתרים רבים מאפשרים לעסקים לפרסם מודעות בשטחים ייעודיים, ועבור כל קליק הם גובים תשלום מסוים. קידום אתרים מסוג זה אינו משפיע על קידום אתרכם האורגני ואינו מקדם אתכם בגוגל. כל מה שאתם משיגים זה חשיפה וביסוס נוכחות בשטח מול המתחרים בנוגע למילות מפתח מסוימות.

ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על הקידום האורגני, פרמטרים אשר גוגל לוקח בחשבון ומדרג כל אחד מהם בצורה שונה עד לכדי מכלול. אחד הפרמטרים החשובים הוא מידת הפופולריות של האתר ברחבי הרשת – Off site. הקישורים השונים שמפנים אל אתרכם אומרים עליו לרב את האמת. ההיגיון שעומד מאחורי הדבר הוא שמומלץ להשיג קישורים לאתרכם מאתרים שונים אך שיהיו אמינים, איכותיים והכי חשוב – קשורים לעיסוקכם במידה מסוימת.

קידום אתרים ממומן כשלעצמו אינו מסייע לאתרכם לטפס בלוח התוצאות ואינו ילווה אתכם לאורך זמן (אלא אם תשקיעו כסף רב).

חשוב לציין שקידום אתרים ממומן יכול לעשות כל אחד בביתו. אין צורך בחברה לקידום אתרים בכדי לבצע קידום ממומן, אך לחברות הקידום יש את הניסיון במחקר מילות המפתח, בזמנים הנכונים להשקעה, בבחירת הסכום ובאפיק הפרסום הנכון, מה שלרב אין לאדם הסביר. אחרי הכל, מדובר בניסיון של שנים ובשימוש סטטיסטי-מתמטי.

ככלל, מומלץ לבצע קידום אתרים אורגני ולא ממומן, כיוון שפעולה זו ממנפת את העסק לראש לוח התוצאות ללא תשלום לגוגל וללא הגבלת זמן. הגישה מתמקדת בפרמטרים השונים שגורמים לאתרינו להיות ראשונים בלוח התוצאות.

בנוסף, קידום אתרים ממומן יכול להתבצע בשיטת בשיטת עלות לחשיפה. בשיטה זו, הלקוח משלם על הקידום בהתאם לכמות האנשים שצפתה במודעה שלו באתר. ככל שכמות האנשים שצפתה במודעה גדולה יותר, כך בעל העסק ישלם עבור הקידום הממומן מחיר גבוה יותר.

כמו כן, ניתן ליצור מסע פרסום בפייסבוק שמבוסס דפי עסק אטרקטיביים, או אפילו מודעות אשר "מתפרצות" כפוסטים לגולשים השונים בפייסבוק. מודעות אלה מפרסמות את העסק שלכם כקידום אתרים ממומן בשיטת הPPC בדומה למה שעושים גוגל בלוח התוצאות.

לסיכום, קידום אתרים ממומן יעיל כאשר אנחנו רוצים להעלות את מודעות העסק שלנו, לבסס נוכחות על מילות מפתח מסוימות, להכניס גולשים רבים ולנסות להפוך אותם ללקוחות. קידום אתרים מסוג זה אינו מחליף את הקידום האורגני והוא מבוסס על תשלום עבור כל קליק שהגולש מבצע. קידום אורגני הוא התהליך שיאפשר לאתר שלכם להתמקם בראש לוח התוצאות ללא קשר להשקעה כספית או תשלום מול חברת גוגל.


:יעניין אותך גם



ייעוץ חינם

נשמח לקדם את אתרכם.