ייעוץ חינם
קידום אתרים

קידום אתרים - פרמטרים

הטיפ החשוב ביותר שלנו הוא הפרמטרים השונים שיעזרו לכם להשלים את תהליך קידום האתרים בהצלחה.

הפרמטרים מהם מורכב עולם קידום האתרים אינם חשופים לנו תמיד, הם לא תמיד ידועים, אבל רובם גלויים, נחקרים ואפילו הגיוניים.

בעמוד זה נציג בפניכם את הפרמטרים השונים שאנו רואים לנכון להשקיע בהם בכדי למנף את אתרכם ולהצליח בתהליך קידום האתרים.

למידע נוסף על ביצועים, קידום אורגני וקידום ממומן אתם מוזמנים להמשיך לעמוד הטיפים שלנו.


קידום אתרים

20 הפרמטרים - בדרך להצלחה

1. תוכן עשיר – דאגו לכתוב תוכן עשיר וייחודי, תוכן שיעניין את הגולשים ויתמקד במטרת האתר שלכם, במטרה אותה אתם מקדמים. למשל: אם אתם עוסקים באילוף כלבים, הקפידו לכתוב תוכן איכותי על אילוף כלבים והשתמשו במילת מפתח זו בהיגיון.

2. לינקים חוזרים – תהליך קידום אתרכם לעולם לא יסתיים בהצלחה ללא לינקים חיצוניים שמקשרים לאתרכם. עליכם לבנות רשת קישורים רחבה (ובעיקר איכותית) שתראה לגוגל שאוהבים להפנות אליכם גולשים.

3. שימו לב שכל העמודים שלכם מכילים תגית כותרת (Title) ויתרה מכך, שתגית זו ייחודית לכל עמוד, עניינית ומכילה את מילות המפתח שלכם.

4. עדכנו את תוכן אתרכם – אתר סטטי, אתר שלא מתעדכן, אתר שלא מוסיף מידע חדש לגולשים – הוא אתר רדום בעיני גוגל. הקפידו לנהל אתר חי ונושם, אתר שעובר קידום תמידי תקופה אחר תקופה.

5. כאשר אתם משתמשים בקישורים פנימיים, השתמשו במילות המפתח. אם אתם מעוניינים להפנות לדף "אילוף כלבי זאב", השתמשו בביטוי זה ולא בביטוי "לחץ כאן".

ככלל, מומלץ לבצע קידום אתרים אורגני ולא ממומן, כיוון שפעולה זו ממנפת את העסק לראש לוח התוצאות ללא תשלום לגוגל וללא הגבלת זמן. הגישה מתמקדת בפרמטרים השונים שגורמים לאתרינו להיות ראשונים בלוח התוצאות.

6. השתמשו בתגיות HTML בתבונה, במקום הנכון ובזמן הנכון.

7. הכניסו את מילות המפתח שלכם תחת תמונות (מאפיין Alt) ותחת קישורים. קידום אתרים בא לידי ביטוי גם בקישורים הפנימיים באתרכם, אפילו שמדובר בתמונה ולא בטקסט.

8. הימנעו מלינקים שבורים – אל תגיעו למצב בו קישור לעמוד או קישור לביטוי מסוים מובילים לדף שאינו קיים (שגיאת 404).

9. דאגו לספק דף עבור שגיאות – במידה ועולה שגיאה באתרכם (שגיאה כללית, עמוד לא נמצא וכדומה), עליכם לספק דף אינפורמטיבי לגולש. עמוד ברירת המחדל של הדפדפן לא מרמז יותר מידי ולכן קידום אתרכם יפגע בעקבות כך.

10. איכות על פני כמות - דאגו להפנות לינקים איכותיים לאתרכם מאתרים אחרים ברשת, מאשר לינקים רבים מאתרים "מפוקפקים".

11. השתמשו בדומיין קליט, פשוט לכתיבה, ואחד שמתאר בדיוק מה העסק שלכם עושה.

12. צרו קשרים – יחסי גומלין עם אתרים אחרים המבוססים על פרסום, כתיבת מאמרים, שירות חלופי וכדומה, ישפרו מאד את תהליך קידום האתר שלכם.

13. השתמשו ברשתות החברתיות – הן יעזרו לכם לתפוס תאוצה, להעלות את המודעות, להכניס גולשים חדשים ולבצע קמפיינים שיווקיים, ולבסוף – לשפר את קידום האתר שלכם.

14. הירשמו לגוגל עסקים – אם יש לכם עסק, למה לא לפרסם אותו בחינם? בנוסף, פעולה זו תאפשר לכם להופיע כעסק בלוח התוצאות בליווי מפה, שעות פעילות ותמונה. כמו כן תופיעו בWaze וכך יהיה ניתן למצוא אתכם בקלות. מהפעולות הקטנות שמקדמות את האתר צעד אחד קדימה.

15. אפשרו לאנשים לשתף את המידע שבאתרכם – אנשים אוהבים לשתף, ובמיוחד שמדובר במידע שימושי. תנו לאנשים להיות אנשי השיווק הטובים ביותר.

16. הינעו מהחלפת קישורים – "אני אפרסם אותך ואתה תפרסם אותי". פעולה זו רק פוגעת בקידום אתרכם כיוון שגוגל מבין מהר מאד כי מדובר בשרשרת קישורים.

17. אל תתמקדו במילות מפתח קשות מידי, אתם תצעדו במקום. נסו לחקור היטב את מילות המפתח שקשורות לעיסוק שלכם ובחרו בביטויים בתחרות בינונית כך שיהיה ניתן לקדם את אתרכם בסיכויי הצלחה גבוהים.

18. אל תתרכזו רק בעצמם – הקפידו לשים קישורים לאתרים חיצוניים. גוגל אוהב אתרים שמפנים לחומרים איכותיים ברחבי הרשת. אם ברשותכם אתר לאילוף כלבים, דאגו לשים קישורים לעמוד איכותיים בנושא תזונה, גזעים וכדומה. קידום אתרים לא מורכב רק מהאתר שלי, אלא גם מיחסי הגומלין שלי עם שאר האתרים ברשת.

19. אל תדחסו מילות מפתח – לכתוב את מילות המפתח שוב ושוב רק יצרו רושם מוטעה ולא אמין על אתרכם. כתבו טקטס שנשמע מעניין וטבעי, אתם לא כותבים למנועי החיפוש תוכן למטרת קידום אתרים אלא לגולשים שמעוניינים בחומר איכותי.

20. הקפידו לייצר קובץ Sitemap המתאר את כלל הדפים באתרכם ומקל על גוגל בתהליך האינדוקס.


:יעניין אותך גם



ייעוץ חינם

נשמח לקדם את אתרכם.