ייעוץ חינם
קידום אתרים

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד שמפורסם במקומות שונים כגון מודעות, אתרים, באנרים ועוד, כך שמטרתו העיקרית היא לפרסם מסר ברור ומצומצם לגולשים השונים.

דף הנחיתה אינו מכיל תוכן רב ואינו אמור להתיש את הקוראים. הדף בא במטרה למקד את תשומת לב המבקרים ולהניע אותם להמשך פעולה באמצעות עיצוב מושך וטקסט שיווקי אטרקטיבי.
בדרך כלל בעלי עסקים יבצעו קידום אתרים לדף נחיתה כאשר מטרתם היא להתמקד במילות מפתח ספציפיות שיכניסו לאתרם לקוחות אשר עתידים ליצור קשר לצורך קבלת שירות או מוצר.


קידום אתרים

כיצד להניע את הגולשים?

כאשר דף הנחיתה מוצף במידע, פעולת קידום האתר נכשלת.

בעל העסק מצפה להגדיל את יחס ההמרה ככל הניתן (היחס שמפרט את אחוז הגולשים שביצעו פעולה כגון הרשמה או שיחה, ביחס לכמות הגולשים הכוללת שנכנסה לאתר).

כדי להניע גולשים לפעולה עלינו לבצע שני מהלכים:

1. בניית דף נחיתה שיווקי וידידותי למשתמש - דף זה יאפשר למשתמש לקבל את המידע המצומצם שהוא צריך ויניע אותו לפעולה מהר ככל הניתן.

2. בניית תוכנית קידום אתרים לדף הנחיתה שתאפשר לבעל העסק לשלוט בחלק יחסי משוק היעד. קידום דף הנחיתה יאפשר לעסק לנווט גולשים מסוימים אל הדף ולהניע אותם לפעולה מהר ככל הניתן.


קידום אתרים

מי צריך דף נחיתה?

אם אתה בעל עסק, שמעוניין למכור שירות או מוצר ללא פירוט מידע רחב וללא כניסה מעמיקה לתחומים נוספים, אתה צריך דף נחיתה מזמין ומהיר, כזה שיתפוס את הלקוח הפוטנציאלי ויניע אותו לפעולה.

לדוגמה: מנעולן, שירות ריסוס לחרקים ומזיקים, צביעת בתים, שיפוץ בתים, אינסטלציה, שירותי הסעות, ציוד לאירועים ועוד.

2. אם אתה בעל עסק שמעניק שירות או מוצר שהמידע עליו רחב וברצונך לפרט לגולשים על כלל המרכיבים שבעסק, אתה יכול לבנות דף נחיתה ייעודי לתחום מסוים ולאפשר לגולשים תחילה להשאיר פרטים, ולאחר מכן להמשיך לקרוא את התכנים הנוספים באתר המלא.

לדוגמה: משרד עורכי דין המעוניין למשוך לקוחות מתחום הגירושין או הנדל"ן, ייעוץ פיננסי, הפקת אירועים, פרסום ושיווק באינטרנט ועוד.

לסיכום, בניית דף נחיתה איכותי וביצוע קידום אתרים לדף זה, יחדיו יכולים להניב לקוחות חדשים ונתח שוק משמעותי לעסק שלכם.

לקבלת מידע נוסף - לחצו כאן


ייעוץ חינם

נשמח לעמוד לרשותכם.