האתר נבדל מחנות וירטואלית ומפורטלים, ובכלל מאתרים שמספקים מידע רב לציבור. מטרת האתר היא לייצג עסק קטן שמספק שירות או מוצר, ולאפשר וגולשים השונים להבין מהי מהות העסק. תהליך קידום אתרים לאתרי תדמית הוא דבר נפוץ בישראל בפרט ובעולם בכלל, מכיוון שכל עסק רוצה ששירותיו ומוצריו יגיעו לראש לוח התוצאות בגוגל.
כיום כמעט לכל חברה שמספקת שירות לציבור ומתקשרת איתנו בצורה כזו או אחרת, יש אתר תדמית.
החברות לעיתים מקימות אתר כדי לייצג את פני החברה, כגון צוות העובדים, השירותים, היסטוריית העסק ודרכים ליצירת קשר. חברות כגון: מוצרי מזון, משרדי פרסום, חברות תקשורת, עורכי דין, חברות הפקה וכדומה, לרב ישלבו אתר תדמית וקידום אתרים בכדי להניע גולשים אל אתריהם.
יש לבנות את הדפים הללו בצורה אטרקטיבית ונוחה למשתמש, כדי שגולשים רבים ימצאו עניין בחברה מסוימת על פני חברה אחרת שמציעה אותו שירות או מוצר.
לכן, כאשר אנו מסתכלים על עולם בניית האתרים וקידום האתרים, אנו מזהים שתי פעולות הכרחיות:
1. בניית אתר תדמית ידידותי, מותאם לכלל המכשירים, מהיר ומתומצת, שיאפשר לגולשים להבין בדיוק ובמהירות מה מספקת החברה.
2. קידום אתר תדמית במנועי חיפוש כדי להשיג את תשומת לב הגולשים בטרם הם פונים לעסק מתחרה לקבלת שירות.
לדוגמה, משרד עורכי דין המתמחה בגירושין, יעדיף לבנות אתר תדמית הכולל מספר דפים, כך שכל דף יתאר את שירותי המשרד ומקצועיות המשרד בצורה מיטבית. האתר כמו כן ימשוך את תשומת ליבם של הגולשים ויניע אותם לפעולה (יצירת קשר טלפוני או שליחת הודעה).
בנוסף, אתר התדמית של משרד עורכי הדין יעבור תהליך קידום אתרים מקיף שיאפשר למשרד להתפרסם בגוגל בראש לוח התוצאות ולהגדיל את מספר הכניסות ובעקבות כך – את מספר הלקוחות.
לקבלת מידע נוסף - לחצו כאן